streda 21. marca 2012

Enjoy the Spring !

Dnes bol dobrý deň napriek tomu, že ráno som skoro musela ísť do školy :) Slniečko spoza okna mi pomohlo vstať s dobrou náladou . Pokuúsila som sa o nejaké to veselšie jarné líčenie, ale vzhľadom k tomu, že môj foťák sa nevyznačuje bohvieakou kvalitou, nie je to až tak dobre vidieť. Použila som odtieň hnedej, ružovkastej s náznakmi do purpurovej . / V príspevku uvediem aj svoju obľúbenú kozmetiku, ktorej som verná a vyhovuje mi/ Na to, že to bol môj prvý pokus a takým to farbám sa už dlhšie vhýbam som bola celkom spokojná :) Okrem toho som dnes stihla kopu vecí, nakúpiť, kúpiť si od bezdomovca časopis NOTABENE / čím som urobila dobrý skutok pre dobrú vec, dúfam že tam niekde "hore" sa mi to ráta ;)/, prechádzku s priateľom, pokec s kamarátkou a ako bonus som si vychutnala výborné domáce langoše :)

Pár fotiek, aj keď no - kvalitka moja milovaná :-*

Colours : Farba na líčka - AVON, Make- up a maskara - MAX FACTOR, púder- ASTOR, Očné tiene - NYC, ceruzka na oči a rúž - AVON

Pekný večer želá - Aďka :-*

5 komentárov:

  1. šok že na všetkých si krásna :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Adi,
    ty jsi kouzelná! Neuvěřitelně půvabná! Nesměj se, ale mám doma takovou vzácnou tuzexovou panenku a ta je Ti hrozně podobná.
    Stávám se pravidelným čtenářem, protože se mi tady moc líbí(š) ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem všetkým krásne, Vivi veľmi to teší :) dúfam, že raz niekde uvidím aspoň fotku tej bábiky !!! :)veľká vďaka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Najkrajšia pod slnkom:*
    vlasy ti asi ostrihám najbližšie na seminári :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za milé komentáre, veľmi si to vážim.
Prajem krásny deň ! :)

Thanks for your lovely comment I really appriciate it.
Have a nice day ! :)