piatok 8. marca 2013

MUA makeup academy

Ahojte kočky, 
po dlhom čase sa Vám hlásim malým postom. Za poslednú dobu, čo som sa Vám neozývala sa toho stalo naozaj veľa. A pravdu povediac som ani nemala chuť na to, aby som sem niečo pridávala. Ale tento blog nevznikol za zámerom toho, aby som sa opúšťala alebo niečo podobné. Všetko zlé je na niečo dobré. Učíme sa na vlastných chybách. Robí nás to silnejšími, múdrejšími a posúva nás to vpred. Ale to pozná asi každá z nás. 

Prejdime k veci. V poslednom čase sa mi veľmi zapáčilo objednávať si veci cez e-shopy. Pár dní dozadu ku mne dorazil balíček s dekoratívnou kozmetikou od MUA- makeup academy. Moja kamarátka Deniska mi poslala link a ja ako vždy, som nemohla odolať. Túto značku som doposiaľ nepoznala a na e-shope zatiaľ neponúkajú veľmi široký sortiment. Zaujala ma však cena a po tom, čo som si poobzerala a vyskúšala paletku a dva rúže som bola naozaj milo prekvapená. Určite som neskončila a ešte sa k tejto značke vrátim. 
Ako som už spomínala objednala som si dva rúže. Jeden je sýto červený a jeden cukríkovo- ružový. Oba majú perfektný pigment, nie sú umelé a po prvom raze ako som si ich natrela mi pripomenuli staré mamine, naozaj kvalitné rúže. Pred nanesením rúžov odporúčam klasickú podkladovú bázu - kúsok makeupu a jemne prepudrovať. Nanesiete rúž, servítkou odtlačíte zvyšky a môžete vyraziť! 




Ďalším produktom, ktorý som vyskúšala je paletka očných tieňov. Kedže sama tiene veľmi nenosím a ak tak, nosím len hnedé, táto paletka mi prišla presne vhod. Skladá sa z ôsmych tieňov, ladené od krémovej cez rôzne varianty hnedej až po takmer čiernu. Niktoré tiene sú s trblietavými časticami a niektoré zas matné čo mi prišlo tiež ako výhoda. Navyše je k nim pribalený aj dlhší aplikátor, ktorý je praktickejší ako klasické. Výdrž je tiež veľmi dobrá a časom Vám sem určite zavesím aj nejaké do hneda ladené líčenie. 




Máte nejaké skúsenosti s touto značkou? 
Odkiaľ a čo si najradšej objednávate?

Adriana :-*

3 komentáre:

Ďakujem za milé komentáre, veľmi si to vážim.
Prajem krásny deň ! :)

Thanks for your lovely comment I really appriciate it.
Have a nice day ! :)